Koszt dostawy
Opłaty za wysyłkę obejmują opłaty za obsługę i pakowanie, a także koszty wysyłki. Opłaty manipulacyjne są stałe, a opłaty transportowe różnią się w zależności od całkowitej masy przesyłki. Radzimy zgrupować swoje produkty w jednym zamówieniu. Nie możemy grupować dwóch odrębnych zamówień złożonych osobno, a opłaty za wysyłkę będą miały zastosowanie do każdego z nich.
- Koszt dostawy obliczany jest automatycznie po umieszczeniu produktów w koszyku, wybraniu ich ilości i sposobu dostawy.
- Jeśli koszt dostawy wydaje ci się zbyt wysoki skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
- Opisane powyżej koszty dostawy obowiązują tylko na terenie Polski. Jeśli są Państwo zainteresowani dostawą poza granice Polski prosimy o kontakt.
Jak pakujemy
Czas dostawy
- Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie dostarczane są w zabezpieczonych paczkach za pośrednictwem firm kurierskich lub paczkomatów.
- Sery Wędzimy w poniedziałek i Wtorek.
- Wysyłki realizujemy 3 razy w tygodniu we WTOREK, ŚRODĘ i CZWARTEK.
- Zamówienia złożone do środy do godz 20.00 będą wysłane jeszcze w tym samym tygodniu, pózniejsze zrealizujemy w następnym.
- Realizacja samego procesu dostawy zajmuje zazwyczaj 1-2 dni robocze.
- W przypadku firmy kurierskiej dostawa realizowana jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00.
- Niezależnie od tego, jaki wybierzesz transport, zapewnimy Ci link do śledzenia przesyłki online.
- W ramach standardowej usługi kurierskiej nie ma możliwości ustalenia konkretnej godziny dostawy - wynika ona z ustalonego harmonogramu pracy kuriera. Godzinę dostawy można próbować ustalić bezpośrednio z kurierem, ale jest to kwestia indywidualna i zależy od dobrej woli i możliwości kuriera.
Sprawdź wygląd opakowania
- Opakowanie nie powinno posiadać wgnieceń, dziur i innych śladów uszkodzeń. Jeżeli do zabezpieczenia została użyta taśma, nie może ona być przerwana lub przecięta.
- Jeśli opakowanie jest w porządku podpisz list przewozowy i przyjmij przesyłkę.
- W przypadku, gdy opakowanie wzbudza Twoje zastrzeżenia, zdecydowanie odmów przyjęcia przesyłki. Jeśli zdecydujesz się odebrać zamówienie z uszkodzonym koniecznie spisz z kurierem protokół szkody.
- Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe kuriera, skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta firmy kurierskiej, która dostarczała przesyłkę.
- Konsultant przyjmie zgłoszenie, zostanie nadany numer zgłoszenia i wyznaczona data wizyty kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody.
- Zrób zdjęcie uszkodzenia, i wraz ze skanem protokołu szkody i wyślij na nasz adres e-mail kontakt@goralskiespecjaly.pl , najszybciej jak to możliwe.